مردم برای هادی چوپان گل کاشتند/استقبال بی نظیر از گرگ پارسی+ویدیو!!!

ویدیویی از استقبال بی نظیر مردم از گرگ پارسی، هادی چوپان را مشاهده می کنید، واقعا جای سوزن انداختن نیست! هادی چوپان در حال حاضر یکی محبوب ترین ورزشکاران ایرانی به شمار می آید که توانسته با مقام های مختلف در سطح بین الملل نام خود را مطرح کند. در ادامه ویدیو و زندگینامه های چوپان را مرور می کنیم.

هادی چوپان  بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در ۴ مهر ۱۳۶۶ در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

در ادامه ویدیویی از خاکی بودن این قهرمان را مشاهده می کنید!

خانواده هادی چوپان

هادی چوپان در یک خانواده پرجمعیت ۷ نفره زندگی کرده است. به گفته خودش خانواده او از خانواده‌های فقیر بودند و چوپان با ترک تحصیل در مقطع دیپلم مجبور شد همراه با برادر بزرگترش حسن از همان دوران نوجوانی به گچکاری بپردازد. البته همین برادرش از مشوقان اصلی هادی در راه رسیدن به قهرمانی بود

جوایز و افتخارات هادی چوپان

مقام سوم مستر المپیا – ۲۰۲۱ ،مقام چهارم مستر المپیا – ۲۰۲۰

مدال برنز مستر المپیا – ۲۰۱۹ ،مقام نخست – مدال طلا در مسابقه ونکوور پرو کانادا – ۲۰۱۹. ،مدال طلا در مسابقه گرند پری کره جنوبی – ۲۰۱۸ ،مدال طلای مسابقه مستر المپیا در پرتغال – ۲۰۱۸

مدال نقره در دی اکسپو – ۲۰۱۸، نایب قهرمان – مدال نقره در مسابقه سن مارینو – ۲۰۱۷، مدال نقره در گرند پری – ۲۰۱۷

نقره مسابقه شروکلاسیک – ۲۰۱۷، طلای اورال مستر المپیا – ۲۰۱۷

قهرمانی در مسابقات مستر المپیا – ۲۰۱۶، اورال مستر المپیا – ۲۰۱۶ ،طلای جهان – ۲۰۱۵ ،مدال طلای جهان – ۲۰۱۴

اورال آسیا – ۲۰۱۳ ، مدال طلای آسیا – ۲۰۱۳

مقام نخست – مدال طلای جهان – ۲۰۱۳

مدال نقره جهان – ۲۰۱۲.، ۳ مدال طلای کشوری

۲ مدال نقره کشوری ، یک مدال برنز کشوری

۱۵ طلای استانی در فارس و تهران

مسابقات کره جنوبی

هادی چوپان طبق قوانین و روابط ایران و آمریکا در مستر المپیای ۲۰۱۷ آمریکا امکان حضور را نداشت. یکی از اصلی‌ترین رقبای چوپان، فلکس لوئیز بود که در ۶ دوره از مسابقات مستر المپیای آمریکا موفق به کسب جایگاه قهرمانی شد. فلکس لوئیز در مسابقات کره جنوبی هم حضور داشت بنابراین هادی تمام تلاش خود را به کار برد تا او را ببرد. البته در این مسابقه جایگاه اول با ناداوری به فلکس لوئیز تعلق گرفت.

چوپاندرمسابقاتکرهجنوبی

آرنولد در سمینار پایان مسابقات آرنولد کلاسیک درباره فیگور گیری هادی چوپان گفت: فیگور می‌گرفت، لبخند می‌زد طوری که انگار اصلا کار سختی نیست!

آرنولد در این سمینار که بزرگانی چون لی هنی، رونی کلمن، جی کاتلر، فیل هیث، باب سیچریلو، هانی رامبد، وسلی ویسرز و البته هادی چوپان از تحت تاثیر قرار گرفتن خود بعد از تماشای نحوه فیگور گیری بدنسازان در آرنولد کلاسیک گفت و صراحتا به هادی چوپان در این باره اشاره کرد.

هادی چوپان که پس از قهرمانی و نایب قهرمانی در مستر المپیا، قهرمان مسابقات بزرگ آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس هم شده با انتشار یک استوری جدید نشان داد که اکنون خود را برای مستر المپیای ۲۰۲۴ آماده می‌کند. بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند هادی چوپان در مستر المپیای امسال که در مهر ماه برگزار می‌شود به راحتی قهرمان خواهد شد

ویدیویی از تمرینات سنگین هادی چوپان…..

زندگی شخصی گرگ پارسی

هادی چوپان سالهاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک پسر بنام «حافظ» و یک دختر بنام «نادیا» می باشد که علاقه ای به حضور فرزندانش در بدنسازی ندارد.

او با احترام از همسرش یاد می کند و می گوید اگر نبود من فلج بودم و جالب اینکه با پسر عمویش «باجناق» می باشد.

هادیچوپان

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا