روحیه بالا مهدی قائدی بعد از شکست عشقی شدیدش/انتقال حاشیه ساز او به اروپا یا ایران+ویدیو!!

ویدیویی از گل مهدی قائدی دربازی ایران ازبکستان را مشاهده می کنید.مهدی قائدی بازیکن سابق تیم استقلال با درخشش در این تیم به ستاره بی چون وچرای تیم استقلال تبدبل شد و به او لقب باشوی ایرانی را دادند.

در جدید ترین خبرها مربی برزیلی تیم پرسپولیس خواهان جذب این بازیکن است در این حال اخباری منتشر شده که او از لیگ های اروپایی پیشنهاد هایی دارد حال منتظر وتکنش این بازیکن جنجالی بعد از جدتیی از ستاره معصومی هستیم

الاتحاد کلبا ۲-۱ العین | خلاصه بازی | دبل مهدی قایدی

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.

213323232323

مهدی قائدی پس از پیروزی و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و رهسپار تیم پر طرفدار اسقلال گردید. استقلال ۱۷ تیر ۱۳۹۶ قائدی را به دست آورد و با قرارداد ۵ ساله وی را به وارد بازی کرد و این بازیکن ۱۹ ساله نخستین تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورد.

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.

بیوگرافی و عکس های مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷در بوشهر،بازیکن فوتبال ایرانی است مهدی قائدی در پست وینگر برای استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.مهدی قائدی فوتبال را از دوران دبستان آغاز نموده و فوتبال را در تیم‌های محلی جدی شروع کرد.در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین علت عنوان پدیده لیگ یک را به دست آورد.
2323232232323232

اخراج مهدی قائدی از استقلال:

او در مهرماه ۱۳۹۶ به علت بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال از تیم اخراج شد. در فروردین ماه ۱۳۹۸ یک بار دیگر هم به علت حاضر نشدن در تمرینات تیم، مجددا از تیم اخراج گردید.

23213232323323

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی مدتی است که ازدواج کرده است. در همین رابطه وی عکسی دو نفره از خودش و همسرش ستاره معصومی منتشر کرده که باعث حواشی زیادی شده است.

232232323232323

یکی از حاشیه ها موضوع سن و سال همسر مهدی قائدی است. در عکس منتشر شده به نظر همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است! بعضی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگتر و متولد ۱۳۷۰ است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ است.

انتقال مهدی قائدی به اروپا

مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد

3132312323332

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

ماجرای طلاق این بازیکن از همسرش

مهدی قائدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قائدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قائدی که در امارات به سر می برد با نمایش زندگی لاکچری اش حواشی زیادی ایجاد کرده است.زن مهدی قائدی با انتشار تصاویر در فضای مجازی حاشیه های زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است.

2132331223

مهدی قائدی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند به همراه اتحاد کلبا به مصاف البطائح رفت که گلی بی‌تاثیر در این دیدار به ثمر رساند و نتوانست مانع شکست تیمش شود، اما قایدی پس از این گل، شادی عجیب و غریبی از خود به نمایش گذاشت.

23213232323323مهدیقائدی

برخی از رسانه‌ها گزارش داده اند که مهدی قایدی از ستاره معصومی، همسر خود در حال جدایی است. برخی از کاربران فضای مجازی علت جدایی قایدی از همسرش را، بروز مشکلات در زندگی شخصی اش در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرده‌اند. از همین رو به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی به همین دلیل از مهدی قایدی در ترکیب تیمش برابر رقبا در مرحله حذفی استفاده نکرده، چون مهدی قایدی پس از اینکه از این اتفاق باخبر شده در شرایط روحی و روانی خوبی به سر نمی‌برده است.

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا