لحظه آزادی امیر تتلو از زندان/سنگ تمام دوستانش در لحظه خروج از زندان+ویدیو

ویدیویی از ازادی خواننده پرحاشیه امیرتتلو را مشاهده می کنید .امیرحسین مقصودلو خواننده زیر زمینی ایرانی بعد از مهارجرت به ترکیه خود را در گیر حواشی بسیار زیاد کرد و به دلایل مختلف از این کشور دیپورت شد والان در زندان به سر میبرد این ویدیو قدیمی از ازاد شدن وی از زندان ترکیه می باشد.

امیر تتلو یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس بود و به یک باره تغیر مسیر داد و خود را طرفدار تیم استقلال معرفی کرد

ویدیویی از صحبت‌های تند سحر قریشی بازیگر پرحاشیه ایرانی درباره خواننده معروف امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو را مشاهده می کنید!

بیوگرافی امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است. او یکی از پرطرفدارترین خوانندگان ایرانی در خارج از ایران است و در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد.

امیر تتلو، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی، در ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او اصالتاً آذری است و در یک خانوادهٔ پنج نفره در محلهٔ مجیدیهٔ تهران بزرگ شد. تتلو در نوجوانی به دلیل وضعیت مالی خانواده، مجبور به کار شد. او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپرمارکت شاگردی کرد

y2jjygv3wrdv

مادر و خواهر امیر تتلو به خواندن علاقه داشتند. آنها در خانه می‌خواندند و امیر نیز از آنها تأثیر می‌گرفت. پدر امیر نیز به فوتبال علاقه داشت و امیر از او نیز تأثیر می‌گرفت. به همین دلیل، امیر هم به خواندن و هم به فوتبال علاقه‌مند شد.

Untitled 1

امیرحسین مقصودلو می‌گوید که لقب «تتلو» را خودش انتخاب کرده است. او می‌گوید که این لقب معنای خاصی ندارد و فقط یک اسم ساختگی است. هدف او از انتخاب این لقب این بوده است که یک لقب خاص و منحصربه‌فرد داشته باشد که فقط به خودش اختصاص داشته باشد.

آغاز فعالیت موسیقی امیر تتلو

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ کار هنری خود را آغاز کرد. او با کمک دوستش، یک وبلاگ راه‌اندازی کرد و آهنگ‌های خود را در آن منتشر کرد. در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبوم خود را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. این آلبوم ۹ ترانه داشت.

امیر تتلو و حسین تهی در سال ۱۳۹۲ گروه TNT را تشکیل دادند. آنها چند کار مشترک منتشر کردند، اما بعد از مدتی از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

در سال ۱۳۹۳، تتلو دومین آلبوم خود را با نام «تتلیتی» منتشر کرد. این آلبوم نیز ۱۵ ترانه داشت.

انسان‌ها در مورد امیر تتلو دو دسته‌اند: طرفداران او و متنفران از او. اگر طرفدار تتلو هستید، حتماً خود را یک تتلیتی تمام‌عیار می‌دانید و تمام آهنگ‌های او را گوش داده‌اید. اما اگر از او متنفرید، احتمالاً هیچ‌یک از آهنگ‌های او را نشنیده‌اید یا حاضر به شنیدن آنها نیستید. البته برخی از آهنگ‌های تتلو خالی از لطف نیستند.

12833 888

برخی از طرفداران تتلو، رفتارهای پرحاشیه و رکیک او را می‌پسندند و از او حمایت می‌کنند. به همین دلیل، کنسرت‌های او همیشه با استقبال زیادی مواجه می‌شود و برنامه‌های آنلاین او در صدر رتبه‌بندی‌ها قرار می‌گیرد. امیر تتلو طرفداران خود را با اصطلاح تتلیتی ها خطاب می کند،  اصطلاح تتلیتی‌ها، توسط امیر تتلو ابداع شد. تتلیتی نام یکی از آلبوم‌های امیر تتلو است. پس از انتشار این آلبوم، طرفداران امیر تتلو به تتلیتی‌ها معروف شدند.

ویژگی ها و علاقه مندی های امیر تتلو

• رفیق‌باز: او دوست‌داشتن دوستانش را بسیار مهم می‌داند و همیشه برای آنها وقت می‌گذارد.

• لجباز: او وقتی چیزی را می‌خواهد، تا رسیدن به آن دست بردار نیست.

• یه‌دنده: او همیشه می‌خواهد همه چیز را طبق نظر خودش پیش ببرد.

• مهربون: او قلب مهربانی دارد و همیشه به دیگران کمک می‌کند.

• احساساتی: او احساسات خود را به راحتی بروز می‌دهد.

• بددهن: او گاهی اوقات حرف‌های رکیک می‌زند.

• غیرتی: او به خانواده و دوستانش بسیار اهمیت می‌دهد و از آنها محافظت می‌کند.

• بی‌خیال در مسائل مالی: او به مسائل مالی اهمیت زیادی نمی‌دهد.

• امیر تتلو گفته است که لواشک را خیلی دوست دارد، اما شیرینی‌های خامه‌ای را دوست ندارد. چون باعث دل درد او می‌شود. با این حال، او شیرینی دانمارکی می‌خورد و آب میوه طبیعی را دوست دارد.

مهاجرت امیر تتلو از ایران

امیر تتلو در اسفند ۱۳۹۶، پس از انتشار پستی در اینستاگرام، از دنیای موسیقی ایران خداحافظی کرد. اما پس از مدتی کوتاه، به فعالیت‌های هنری خود بازگشت. او در سال ۱۳۹۷، به دلیل عدم دریافت مجوز برای فعالیت قانونی در ایران، به ترکیه مهاجرت کرد و در آن‌جا به فعالیت‌های هنری خود ادامه داد.

حواشی و فعالیت های زندگی امیر تتلو

• فوتبالیست شدن تتلو : تتلو خوانندهٔ ایرانی که ترانه «منم یکی از اون یازده تام» را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند، پس از آن گفت که تصمیم گرفته که از موسیقی خداحافظی کند و به فوتبال روی آورد. او در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد که می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. اما حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از او استقبال نکرد و او را از تمرین اخراج کرد

وضعیت تاهل امیر تتلو

امیر تتلو اگرچه به طور رسمی ازدواج نکرده است، اما با افراد زیادی در ارتباط بوده.

رابطه امیر تتلو و سحر قریشی

«امیر تتلو» خواننده و رپر ایرانی و «سحر قریشی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۴۰۰ با انتشار تصاویری از خود در کنار یکدیگر، خبر از رابطه عاشقانه خود دادند. این رابطه، از همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود و در نهایت، در سال، با اعلام رسمی از سوی هر دو نفر، به پایان رسید.

DdkOGM1YmEzN

رابطه تتلو و قریشی، از همان ابتدا با مخالفت‌های زیادی از سوی خانواده و دوستان هر دو نفر مواجه شد. همچنین، این رابطه با واکنش‌های منفی بسیاری از مردم نیز همراه بود. برخی از مردم، این رابطه را یک رابطه توهین‌آمیز و غیراخلاقی می‌دانستند. برخی دیگر نیز معتقد بودند که این رابطه، صرفاً یک نمایش تبلیغاتی برای هر دو نفر بوده است.

در نهایت، این رابطه، با اعلام رسمی از سوی هر دو نفر، به پایان رسید. تتلو در یک ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، گفت که این رابطه برای او «یک تجربه تلخی» بوده است. قریشی نیز در یک مصاحبه تلویزیونی، گفت که این رابطه «یک اشتباه بزرگ» بوده است.

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا