سکانس احساسی سریال نون خ 4 صحبت های سعید آقاخانی اشک همه را درآورد/ویدیو+بیوگرافی!!

صحبت های سعید آقاخانی سکانس احساسی سریال نون خ درباره جنگ ایران و عراق  را مشاهده می کنید.

صحبت های سعید آقاخانی در این ویدیو بر روی بینندگان هم تاثیر داشت.

سعید آقاخانی بازیگر نقش نورالدین خانزاده در این سریال زیبا و پر مخاطب می باشد و با هنرنمایی های بیاد ماندنی در سریالش خاطرات شیرینی زیادی را برای بیننده گان این سریال بر جای گذاشته است.در ویدیویی صحبت های سعید آقاخانی و عمو خلیل را می‌بینیم که اشک عمو خلیل را در آورد.

زندگی شخصی و اصالت سعید آقاخانی

سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون متولد 4 اسفند سال 1350 در شهر بیجار استان کردستان است.

سعید آقاخانی در یک خانواده پرجمعیت کورد زبان به دنیا آمده و فرزند چهارم خانواده بوده و پنج خواهر و برادر دارد.

صحبت های سعید آقاخانی درباره خانواده اش پخش نشده است.

342432434324

تحصیلات سعید آقاخانی

سعید آقاخانی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد، او در 18 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه تهران، از کردستان راهی تهران شد.

ماجرای ازدواج و همسر سعید آقاخانی

سعید آقاخانی بازیگر طناز سینما و تلویزیون سالهاست که متاهل بوده و نام همسر او گلرخ حقیقی می باشد. در فضای مجازی عکس همسر سعید آقاخانی که اهل شیراز است، منتشر شده اما اطلاعات دیگری از همسر سعید آقاخانی در دسترس نیست.صحبت های سعید آقاخانی درباره همسرش و زندگی شخصی اش منتشر نشده است،

nody سعید آقاخانی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی 1633755686

فرزندان سعید آقاخانی

سعید آقاخانی و گلرخ حقیقی دارای دو فرزند می باشند، نام دختر بزرگ آنها خورشید است که متولد سال 1374 و دختر دومشان دریا نام دارد که متولد سال 1380 می باشد.صحبت های سعید آقاخانی درباره فرزندانش منتشر نشده است.

آغاز فعالیت هنری سعید آقاخانی

سعید آقاخانی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد، او از همان دوران دانشجویی به بازی در تئاتر‌های دانشجویی پرداخت.

101772

اولین سریال تلویزیونی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی در سال 1371 برای بازی در نقش کوتاهی در سریال محکمه عدالت دعوت شد و اولین بار در برابر دوربین قرار گرفت، او اولین نقش جدی خود در تلویزیون را در سال 1372 برای بازی در مجموعه طنز تلویزیونی پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری تجربه کرد. مهران مدیری، نصرلله رادش و رضا عطاران از جمله بازیگران این مجموعه طنز بودند. این مجموعهٔ طنز را می توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

شهرت سعید آقاخانی در بازیگری

سعید آقا خانی در سال 1373 در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و با آیتم پرطرفدار سعید و خان دایی جان به شهرت رسید. این مجموعه به صورت هفته ای یکبار از شبکه دو سیما پخش می شد.

صحبت های سعید آقاخانی درباره انتقاد از هیچ کدام از بازیگران منتشر نشده است.

مجموعه شامل قطعات (آیتم ها) طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود (مانند مجموعه رادیویی صبح جمعه) و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود.

اولین حضور سعید آقا خانی در سینما

سعید آقاخانی نخستین حضور سینمایی خود را در سال 1376 و با بازی در فیلم کلید ازدواج ساخته داود موثقی تجربه کرد، اما پس از آن بیش از یک دهه طول کشید تا دوباره به سینما بازگردد. او در سال 1388 در فیلم بعد از ظهر سگی سگی به کارگردانی مصطفی کیایی بازی کرد و با هنرمندانی چون رضا عطاران ومجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی و… همبازی بود.صحبت های سعيد آقاخانی درباره ی پخش سریال نون خ

نویسندگی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی در سال 1383 به عنوان طراح فیلمنامه و بازیگر در سریال خانه به دوش ظاهر شد و در سال 1384 رسماً نویسندگی را با سریال متهم گریخت ساخته رضا عطاران تجربه کرد. او تا کنون نویسندگی آثاری چون لامپ 100، مستند جهت، هفت خط، نیش، شاخ به شاخ، هندوانه شب یلدا و…را به عهده داشته است.

کارگردانی سعید آقاخانی در تلویزیون

سعید آقاخانی برای اولین بار در سال 1387 سریال عید امسال را کارگردانی کرد که در نوروز 1388 به نمایش درآمد. از آن پس او کارگردانی آثاری چون نون خ، شب عید، روزهای بد به در،دزد و پلیس، خروس، خوش نشین ها، زن بابا، راه در رو و…بر عهده داشت.

افتخارات سعید آقاخانی در جشنواره ها

سعید آقاخانی با ایفای نقش در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کند. آقا خانی بخاطر بازی در فیلم کامیون به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، در سال 1396 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد و در سال 1398 نیز برای بازی در سریال «نون خ» نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی از نوزدهمین جشن حافظ شد.صحبت های سعید آقانی از جوایزش منتشر نشده است،

سعید آقاخانی در سریال نون خ

نون خ، سریالی پربیننده به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که تا کنون در چهار فصل از شبکه یک سیما پخش شد. سریال نون خ با داستانی کمدی زندگی شخصیت اصلی داستان یعنی نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی و خانواده و بخشی از کرد زبانان مهربان کشورمان را به تصویر می کشد. در این سریال بازیگرانی ایفای نقش نموده اند که بیشتر آنان کرد زبان هستند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و… از بازیگران اصلی نون خ هستند.

صحبت های سعید آقاخانی بیشتر در این سریال به زبان کردی می باشد.

1202552 340

سعید آقاخانی در خداحافظی طولانی

خداحافظی طولانی فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی اصغر عبداللهی درباره مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده، ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به‌عنوان مجرم نگاهش می‌کنند و باید برای تداوم عشق و زندگی بر این بحران غلبه کند.

در این فیلم سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نقی سیف جمالی، علی میلانی، ابراهیم اشرفی و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.سعید آقاخانی در این فیلم نقش یحیی را ایفا نمود و توانست برای این نقش از جشنواره سی‌وسوم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت نماید.

سعید آقاخانی در رحمان 1400

صحبت های سعید آقاخانی و مهران مدیری در این فیلم سوژه شده است،

رحمان 1400 فیلمی پرطرفدار به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است که در آن مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و محمدرضا گلزار ایفای نقش نموده اند.

20

در این فیلم سعید آقاخانی نقش مردی به نام رحمان را بازی می کند که آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده‌است که به‌زودی به‌علت سرطان از دنیا خواهد رفت،او با دوستش انوش نقشه‌هایی طراحی می‌کنند که اپسر رئیس شرکت بلایی سر رحمان بیاورد تا خانواده او با پول دیه، زندگی خوبی داشته‌ باشند.سکانس های صحبت های سعيد آقاخانی و بهرام افشاری در این سریال دیدنی است،

سعید آقاخانی در کامیون

کامیون فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبوزیا پرتوی است که زندگی یک راننده کامیون را به تصویر می کشد که برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد ولی تصادف می کند و…. سعید آقاخانی در این فیلم نقش بهروز راننده کامیون با گریمی کاملا متفاوت و سن‌وسالی بالاتر از خودش را بازی کرد و نامزد سیمرغ شد. سعید آقاخانی، رامین راستاد،نیکی کریمی، نسرین مرادی و… از بازیگران اصلی کامیون هستند.

سعید آقاخانی در متهم گریخت

مجموعه کمدی متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران داستان فردی به نام هاشم را به تصویر می کشد که به شغل تعمیر اگزوز مشغول است و پس از مدتی به همراه خانواده اش برای کار به تهران نقل مکان می کند و در این میان حوادث و داستان های زیادی برای او رخ می دهد.

در این سریال بازیگرانی چون زنده یاد سیروس گرجستانی، علی صادقی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، رضا عطاران، ملیکا زارعی، شهربانو موسوی و…ایفای نقش نموده اند.

سعید آقاخانی در این سریال نقش منصور، خواستگار اعظم دختر این خانواده را ایفا می کند که در یک خانواده شهرنشین متوسط رو به بالا زندگی می کند و خانواده‌اش مخالف ازدواج او با دختر هاشم‌آقا بودند، اما تمام تلاشش را می‌کرد که بتواند به آن‌ها کمک کند.صحبت های  سعید آقاخانی و علی صادقی در این سریال به یادماندنی بود،

سعید آقاخانی در خون شد

خون شد فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی است که دربارهٔ زن دوم و مادری است که عهده‌دار مراقبت از فرزندان شوهر و دختر خودش است. در این فیلم بازیگرانی چون نسرین مقانلو، سعید آقاخانی، سیامک صفری، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

سعید آقاخانی در این فیلم نقش فضلی فرزند ارشد خانواده را ایفا می کند که بعد از سال‌ها به خانه پدری باز می‌گردد و با نامادری‌اش عهد می‌بندد تا خواهر و برادرانش که هر یک به نحوی از خانه دور شده‌اند را با امید فرصتی مجدد، به خانه بازگرداند… .

اتفاقی دردناک برای سعید آقاخانی

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

صحبت های سعید آقاخانی بعد از آسیب دیدگی اش:

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

saeed aghakhani 1

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا