سکانسی فوق‌العاده خنده دار از کل کل بیادماندنی یوسف و حنانه در سریال لحظه ی گرگ و میش با هنرنمایی ناصر سجادی حسینی/برای بار اول نشدنیه 😅😁

 ناصر سجادی حسینی کیست ؟؟+بیوگرافی کامل

محاله قورمه سبزی برای بار اول اینقدر خوب بشه !!!!

سکانسی از سریال لحظه ی گرگ و میش را مشاهده می کنید.

چقدر کل کل های این دوتا جالب و دیدنیه  انگار که اصلا آب شون توی یک جوب نمیره همش سر مسائل کوچیک دارن همدیگر رو ضایع می‌کنند حتی دختر کوچولوی کنارشون هم یک لحظه هنگ کرد که یوسف برای خودش چی داره میگه 😄😁

اگه این دوتا نبودن تنها میشد به سریال لحظه ی گرگ و میش به چشم یک سریال غمگین و عاشقانه نگاه کرد اما با وجود بگو مگو ها و کل کل های این دو بازیگر عزیز سریال یک رنگ دیگه به خود گرفته !!!

ناصر سجادی حسینی کیست؟

نام اصلی : ناصر سجادی حسینی

متولد : 29 مرداد 1365 اهواز

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیونپیشه : عکاس و بازیگر

مدرک تحصیلی :سالهای فعالیت : 1383 تاکنون

قد : 171 سانتیمتر

والدین : فرید سجادی حسینی

ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش است که با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و در کنار پدرش در این سریال خوش درخشید.

سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان یکی از سریال هایی است که این روزها مورد توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است.

بازیگران جوانی در کنار چهره های باسابقه سینما و تلویزیون در این سریال جلوی دوربین رفتند.ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در سریال لحظه گرگ و میش است که با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و در کنار پدرش در این سریال خوش درخشید

ناصر سجادی حسینی یکی از بازیگرانی است که در نقش یوسف جلوی دوربین سریال لحظه گرگ و میش رفت و با پدرش فرید سجادی حسینی در این سریال همبازی شد.

گرگ و میش سریال تلویزیونی عکس صحنه 078

ناصر سجادی حسینی بازیگر نقش یوسف در لحظه گرگ و میش

ناصر سجادی حسینی پسر فرید سجادی حسینی و برادر آرش سجادی حسینی کارگردان سینما و تلویزیون است. بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است که در سریال لحظه گرگ و میش آقاجون یا همان پدربزرگ بچه ها جلوی دوربین رفت ناصر سجادی حسینی بازیگر جوان سریال لحظه گرگ و میش است که در این سریال با پدرش فرید سجادی حسینی همبازی بود و در نقش نوه او جلوی دوربین رفت.ناصر سجادی حسینی در کل سه برادر به نامهای آرش ، احسان ، روزبه و یک خواهر به نام الهام سجادی حسینی دارد.از وضعیت ازدواج و همسر ناصر سجادی حسینی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بازی ناصر سجادی حسینی و پدرش در لحظه گرگ و میش

نقش متفاوت یوسف یکی از نقش هایی است که رفته رفته در سریال پررنگ شد و مورد توجه قرار گرفت. یوسف پسر کوچک خانواده دکتر محمد وحدت بود که برخلاف سایر فرزندان خانواده علاقه ای به درس و دانشگاه نداشت و در قسمت های ابتدایی سریال از ترس اعزام به خدمت سربازی قصد فرار از کشور را داشت که با حادثه ای که برایش رخ داد این امر میسر نشد و رفتن او به جبهه و تغییرات چشمگیری که در این دوران برای او حاصل شد از اتفاقات قابل توجه این سریال بود.

بازی ناصر سجادی حسینی در این نقش از او چهره شناخته شده تری در میان مردم ساخت و چند شب گذشته ازدواج او با حنانه دوست یاسمن در سریال برای بسیاری از مخاطبان قابل توجه بود.

ناصر سجادی حسینی در کارهای مختلف دنیای هنر تجربه های متعددی دارد و در زمینه عکاسی ، فیلمبرداری ، ساخت مستند و بازیگری آثاری را از خود به یادگار گذاشته است.

ناصر سجادی حسینی کار حرفه ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1383 در فیلم شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ طادی به عنوان عکاس فعالیت داشته است.ناصر سجادی حسینی در فیلم ایتالیا ایتالیا به عنوان بازیگر حضور داشت و در فیلم هایی چون زاپاس ، مهرآباد ، روزنه ای به بهشت و … به عنوان عکاس در کنار عوامل سازنده فیلم حاضر بود.

لحظه گرگ و میش

ناصر سجاد حسینی و موضوع فیلم ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» Italy Italy،اولین فیلم کاوه صباغ زاده را می‌توان یکی از فیلم‌های ویژه سال‌های اخیر دانست. فیلمی که به کنکاش رابطه میان عاشق و معشوق می‌پردازد و آن را از روز اولش بازخوانی می‌کند. شبیه به خیلی فیلم‌های مهم و زیبا که با مضمون مشابهی ساخته‌شده‌اند، «ایتالیا ایتالیا» هم صحنه‌های تیز و برنده‌ای را به نمایش می‌گذارد که حکم برگ برنده فیلم را دارد.همان‌قدر که بازگشت سامر در شب بارانی و دراز کشیدن در رختخواب در «500 روز سامر» 500 Days of Summer مهم و درعین‌حال اندوهناک است، بازگشت زن به خانه، درحالی‌که داغان خستگی و کار است و حتی حوصله خودش را هم ندارد، تجربه ناراحت‌کننده‌ای را برای تماشاگر رقم می‌زند.

مهم ترین اثر ناصر سجادی حسـینی در حرفه مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه) ، سریال راه طولانی است. مهم ترین اثر ناصر سجادی حسـینی در حرفه تدوینگر ، فیلم شکارچی شنبه است.

عکاس

زاپاس (1394)سفر مرگ (1387)شکارچی شنبه (1383)

بازیگر

سریال همسایه (1400)لحظه گرگ و میش (1396)ایتالیا ایتالیا (1395)

مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه)

سریال راه طولانی (1390)

تدوینگر

شکارچی شنبه (1383)

1269797 766

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا