ژوزه مورایس رسما مسلمان شد/صحبت های جنجالی سرمربی 58 ساله تیم اصفهانی درباره زندگی شخصی اش+بیوگرافی و فیلم!!

ژوزه مورایس ازدواج خود را در کنفرانس خبری علنی کرد و رسما مسلمان شدن خود را اعلام کرد ویدیویی از صحبت های سرمربی تیم اصفهانی بعد از بازی این تیم….

شیدا مقصودلو متولد ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

او در آثاری همچون فیلم “قهرمان” و نمایش‌های “چند تکه لغزان”، “لوله”، “آرش”، “تورنج”، “نشانی” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس (José Manuel Ferreira de Morais) روز ۵ مرداد ۱۳۴۴ در شهر لیسبون پرتغال در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمده و اصالت آنگولایی دارد.

او سابقه هدایت باشگاه سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد.

همچنین مورایس در باشگاه‌های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان دستیار اول ژوزه مورینیو بوده است.

ازدواج شیدا مقصودلو با ژوزه مورایس

332354

در دی ماه ۱۴۰۲ خبر‌هایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد، خانم بازیگر برای جلوگیری از ایجاد حواشی، از انتشار کامل تمامی تصاویر موجود از عروسیش خودداری کرده است. سرمربی تیم سپاهان ۳۲ سال از همسر ایرانی خود بزرگتر است.

با شیدا مقصدلو همسر ژوزه مورایس آشنا شوید

انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان کافی بود تا کاربران فضای مجازی بری شناخت همسر ایرانی ژوزه دست به جستجوی موضوعات مختلفی همچون شیدا مقصدلو کیست و شیدا مقصودلو و مورایس چند سال فاصله سنی دارند و… بزنند. به بهانه تغییر دین ژوزه مورایس پرتغالی، در این بخش از نمناک مختصر بیوگرافی خواهیم داشت از همسرش شیدا مقصدلو بازیگر زن ایرانی.

شیدا مقصدلو چند سال سن دارد؟

شیدا مقصودلو همسر ژوزه، یکی از بازیگران زن ایرانی دهه هفتادی است که در تاریخ 6 شهریور 1376 در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است.

فیلم های شیدا مقصدلو

شاید مهم ترین فیلم شیدا مقصدلو قهرمان اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره هایی همچون محسن تنابنده، امیر جدیدی فرشته صدر عرفایی و… به ایفای نقش پرداخت. شیدا مقصدلو در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهدا داشت.

4543543544354545

فعلا فیلم هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم میشود و باقی فیلم شناسی و آثار بازیگری اش مربوط میشود به حضور در نمایشهایی همچون “چند تکه لغزان”، “لوله”، “آرش”، “تورنج”، “نشانی”.

ازدواج شیدا مقصدلو و سرمربی سپاهان

دی ماه 1402 خبرهایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد ولی آنچه در حال حاضر در صدر اخبار مهم قرار گرفته است، تغییر دین شوهر شیدا مقصدلو است. از ساعاتی پیش، اخبار مربوط به این موضوع که ژوزه مورایس برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر فیلم قهرمان مسلمان شد، وایرال شده است و حالا اختلاف سنی این دو چهره است که برای بسیاری جذابیت پیدا کرده است.

اختلاف سنی دقیق شیدا مقصودلو و همسرش ژوزه مورایس

شیدا مقصدلو در سال 1376 بدنیا آمده و همسرش ژوزه مورایس متولد مرداد 1344؛ با یک حساب سرانگشتی میتوان به عدد اختلاف سنی 32 ساله سرمربی سپاهان و همسر ایرانی اش رسید.

ژوزه مورایس

(زاده ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵) بازیکن سابق اهل پرتغال و سرمربی کنونی باشگاه سپاهان اصفهان است. او سابقه هدایت چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد و با این دو تیم به قهرمانی نیز رسیده‌است. همچنین مورایس در باشگاه‌های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان دستیار اول ژوزه مورینیو بوده‌است.

مورایس در ژوئیه ۲۰۰۹ به اینترمیلان رفت تا جایگزین آندره ویلاس بواس در حال جدایی شود. این دو که توسط هموطن خود ژوزه مورینیو استخدام شدند، ظاهراً اولین بار در سال ۲۰۰۰ در بنفیکا ملاقات کردند.

پس از اینکه مورینیو قرارداد خود را با اینترمیلان فسخ کرد، مورایس در ژوئن ۲۰۱۰ به همراه مورینیو به رئال مادرید رفت. به همین ترتیب، او سپس در ژوئن ۲۰۱۳ پس از پایان مربیگری مورینیو با رئال مادرید، به همراه مورینیو عضو کادرفنی چلسی شد. او سپس به تنهایی در مقام سرمربی در آسیا موفق ظاهر شد کسب دو عنوان قهرمانی کی لیگ با چونبوک موتورز در کره جنوبی و یک عنوان قهرمانی لیگ با الهلال عربستان از موفقیت‌های او بود.

او در ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی با عقد قراردادی سه ساله به مربیگری تیم سپاهان اصفهان منصوب شد.

435435454545

دوران بازی

دوران بازی مورایس در لیریا در سال ۱۹۸۴ آغاز شد. او دو فصل در آنجا ماند تا در سال ۱۹۸۶ به دراگوس ده آلفرده رفت و دو سال در آنجا بازی کرد. دوره بعدی او در اتلتیکو کلوب تنها یک سال به طول انجامید. در سال ۱۹۹۰، او به صورت قرضی به پراینزه رفت و سرانجام پس از فصل ۹۱–۱۹۹۰ در پنافیل بازنشسته شد و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دوران مربیگری

مورایس با تیم جوانان بنفیکا در میان چندین باشگاه فوتبال در پرتغال، باشگاه سوئدی آسیریسکا، اسپرانس تونس و همچنین یک بار سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال یمن را داشت.

در ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۶، مورایس به عنوان سرمربی الفیصلی عربستان پیوست.او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۶ پس از شکست ۵–۱ مقابل الاتحاد باشگاه را ترک کرد. مورایس در ۶ ژوئن ۲۰۱۴ به عنوان سرمربی جدید الشباب عربستان معرفی شد.

او با شکست دادن النصر در ضربات پنالتی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی الشباب عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال عربستان را به دست آورد. برای فصل ۱۵–۲۰۱۴، مورایس یک سال مرخصی گرفت تا سرمربی تیم الشباب عربستان شود و قبل از شروع فصل ۱۶–۲۰۱۵ لیگ برتر به چلسی بازگردد. در ۱۶ اوت ۲۰۱۸، مورایس به عنوان سرمربی کارپاتی لووف اوکراین منصوب شد.

در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۸، مورایس بعد از توافق دوجانبه از مربیگری این تیم استعفا داد و به عنوان سرمربی تیم چونبوک موتورز منصوب شد.او در هر دو فصل اول خود به دو عنوان قهرمانی کی لیگ رسید. در دسامبر ۲۰۲۰، پس از فسخ قراردادش، چونبوک موتورز را ترک کرد.

در ماه مه ۲۰۲۱، مورایس قراردادی تا پایان فصل با باشگاه الهلال عربستان امضا کرد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان شد.

مورایس در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲، با عقد قراردادی سه ساله سرمربی سپاهان شد. وی در اولین فصل حضور خود در سپاهان عملکرد خوبی داشت و در حالی که تا آخرین هفته از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بشمار می‌رفت با ۶۵ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید.

نمایش کامل مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا